View Single Post
Old 23-01-2011, 19:01   #18
Polaris
Free Luigi

Default Re: Widerøe har lansert iPhone-app

Veit ikke om det er rette plassen å ta dette opp, men jeg har akkurat lastet ned oppdateringen av appen på iPhonen min. Nå skal det først sies at jeg enda bruker OS3.1.3, så om det har noe relevans for problemene tør jeg ikke si - men jeg opplever den nye appen som ganske treig.

Problemet er at knappene tilsynelatende har et smalt område med "berøringsfølsomhet"? Du må trykke RETT på teksten for at appen skal reagere. Så f.eks i åpningsvinduet hvor du har en "lang" hvit knapp med "Fly i rute" på venstresiden og et fly på høyresiden - så må du trykke rett oppå teksten "fly i rute" for at den skal reagere. Siden det er en heldekkende hvit linje, attpå til med et fly som nesten likner en pil i forlengelsen - så skulle man jo tro det var et fett hvor du trykker på selve linja. Men det er det altså ikke. Gjelder alle menyknappene.

Synes det generelt sett er dårlig respons på knappene, den lille runde informasjonsknappen om årsak til forsinkelser er også noe vanskelig å få trykket på.

Ellers er den tipp topp! Men jeg tar meg selv i å sitte og trykke opptil 4 gang før jeg innser at jeg trykker på feil plass. Er det meninga?
Polaris is offline   Reply With Quote