-
KGL , hvem hviler på hva ?
Her syntes jeg deg ble mye rart.
Det er klart at det for pax er ankomstpunktlighet som teller for pax , ingen tivl om det ?
Å gi
SGH skylda blir jo bare tull fra en som sitter på utsiden og ikke ser alt.
Men at SK@
OSL skal ha mistet så mye gnist på avgang er det vel ingen klart trend på ? , annet enn at DY hadde -1- mnd (okt?) når det var "best" , i alle fall får ikke jeg med meg noen annet enn at SK gruser DY time for time , dag for dag osv @
OSL
http://www.e-gek.net/osl/mrtg/osl-sk-dy.html (
http://www.e-gek.net/osl/mrtg/)
Kanseleringer er noe dritt, men det er noen
myke service verdier du ikke plukker opp.
Om SK må kanselere en utenlandsflight, så sender der pax med anndre carriers , det gjør ikke DY. Så slutt resultatet for
PAX betyr ikke at de ikke kommer fremm.
Innenlands så er det jo destinasjoner som har høy frekvens , som DY også har , så da blir det en prioritet mellom å kanselere -1- avgang og få veldig mye på stell, eller forsinke slinger med følgefeil resten av dagen.
Det er tydelig at enhver +i SK boka syntes å falle enkelte svært tung til brystet , sukk.