Quote:
Originally Posted by Someone
Har du prøvd E-170/190 serien eller driver du med antagelser mot bedre viten nå? Jeg er 190 og kan ikke huske jeg har hatt noe problemer med å gå oppreist i disse flyene. E135/145 og CRJ derimot....
Har fløyet det meste av hva LH bruker på kortdistanse de siste 12 månedene og bortsett fra når man får plass langt fremme i Airbussene og har et blokkert midtsete ved siden av seg synes jeg E-jet'ene er de mest komfortable i kortdistanseflåten til LH
|
Ja, jeg har prøvd E195 en gang, og det er faktisk ikke mer enn to uker siden. Jeg har heller ingen problemer med å stå oppreist i Embraren, men det er jo merkbart romsligere i kabinen til en Airbus enn til en Embraer 190. Airbusen har både høyere og bredere kabin, og det er det som gjør Airbusen til et behagligere fly å være passasjer i.
Jeg fløy E195 mellom
SOF og
MUC og A320 mellom
MUC og
OSL. Ikke hadde Embraeren noe bedre benplass heller. Så hva er det egentlig som gjør Embraer 190/195 mer komfortabel enn "Buss" mener du?
Har forresten også dokumentasjon på at jeg har flydd E195: