Oppe i luften kom den vanlige velkomsttalen og å huske å holde setebeltet festet. Det som derimot imponerte var når det ble ramset opp alle språk som kabinpersonalet kunne, husker ikke alle, men det var blant annet arabisk, engelsk, thai, russisk, indonesisk, fransk og afrikansk. Men sånn blir det jo når folk kommer fra alle verdens hjørner, ganske så smart.
Så snart setebeltet kunne løsnes, begynte besetningen å gå rundt å ta imot mat og drikke ønsker.
Meny
Så for dem som liker å vite hva som drikkes
Champagne
Hvite viner
Røde viner
Dessert vin
Port vin
Forrett og salat ble servert på et brett, ikke fullt så stilig, men en kjapp måte å få det ut på med tanke på den korte turen. Egen skål med forskjellige brødsorter var det også
Startet med anden, veldig godt, men salaten var litt kjedelig
Så fulgte lammet, som og var veldig godt
Og desserten var også god. Så topp mat fra Emirates
Ble spurt om jeg ønsket noe mer, og sa at et glass med champagne kunne friste, og ikke lenge etter dukket Dom Perignon 2000 flaska opp. Glasset ble fylt godt opp.
Spurte om jeg kunne få ta et bilde av henne og flaska. Tja, kunne jo det, men hvis jeg ventet litt så skulle hun hente venninnen som var mye bedre til og posere. Det hele endte med at begge villig poserte, og etterpå var det å se om bildet var bra. Minnet litt om en fest, akkurat sånn jeg liker det.