View Single Post
Old 13-10-2004, 14:58   #37
DY
ScanFlyer Dusty

Default Replying to Topic 'Komme for sent til avgang med rabattert billett...'

Quote:
Originally posted by TOS

Quote:
Originally posted by TG923

Tror nok jeg skjønner hva du mener, men man greier vel aldri å lage fullstendige regler for smidighet. Vanskelig å definere alle mulige situasjoner på forhånd som kan hende i virkeligheten.

Er vel en grunn til at man skaper et reglement - så får vi regelryttere på den ene siden og de som prøver å være smidige på den andre siden.

Ikke lett dette her!
Jeg er enig i det du sier. Det man kan gjøre er kanskje å lage regelverk som er slik at man iallefall er klar over hvilke tilfeller som uansett ikke gir rett til ombooking (f.eks. for kort tid mellom landing/avgang, flyr med forskjellige selskaper, o.l.).

Jeg har vært utsatt for begge typer - regelryttere og de som praktiserte mer smidighet. Jeg skulle reise med KLM fra London til AMS, og videre til OSL og TOS. Uvisst av hvilken grunn (....) så forsov jeg meg for første gang i mitt liv og misset flyet fra LHR (jeg var rimelig forbannet for at KLM fløy fra T4 og ikke T1,2,3 fordi det kostet meg ekstra 7-8 minutter...). KLM ordnet det slik at jeg fikk stå på stand-by på neste flight, som i utgangspunktet var full, og jeg kom meg hjem igjen. Da var jeg glad i KLM..

jy
...og det var ikke dems skyld engang.....
DY is offline   Reply With Quote