Quote:
Originally Posted by SeatBelt
Jeg hadde brukt Hotwire.com, det gjorde jeg sist jeg var i NYC. Fikk rommet for 100 dollar natten (den gang mellom 500 og 600 kroner) og havnet på Wyndham Garden på 36th. Kunne ikke blitt bedre for min del.
New York er den ultimate byen for å besille gjennom hotwire dått kåm. Du får vite område, antall stjerner og fasiliteter - og i det du betaler får du navnet på hotellet. Jeg sparte 4 000 på det.
Go on. Resier selv til NYC på fredag, men bor hos venner. Det er ofte den beste løsningen 
|
Hvordan klarer man å booke hotel på hotwire.com? Tar ikke de kun kredittkort utstedt i USA/Canada, på samme måte som Priceline.com?
Selv måtte jeg gå til
www.priceline.co.uk og derfra gå til 'name your own price', og fikk Hilton ved ground Zero til $ 200. Neste gang skal jeg bo på Hyatt Place i secaucus for $ 100, men da er det buss til manhattan ca 15 min.
Synes Priceline fungerer meget bra, har også brukt det i Berlin, Amsterdam etc etc. I San Juan PR fikk jeg Marriott for 1/3 av hva hotellets hjemmeside skulle ha. Det fine ved Priceline, er at man kan velge distriktet, og også hotell-klasse, og så er det bare å by en meget lav pris, og blir den ikke godtatt, så er det bare å høyne budet. Det finnes også en egen hjemmeside som oppdaterer folk om hva de seneste bookingen har gitt av hoteller, og i Miami stemte det; Jeg fikk Hyatt til $ 100, slik som flere andre hadde skrevet på den siden som omtaler priceline/hotwire.