Quote:
Originally Posted by flappflapp
Jeg er kanskje ganske talentløs på ba.com, men på kampanjesiden får jeg kun London som utreisested og går jeg på ordinær booking med utreise fra OSL ligger prisene på mange tusen. BA på intra Europa frister uansett ikke etter turen med dem i fjor vår; ingen matservering og heller ingen mulighet til å kjøpe mat på økonomiklasse.  Det går riktignok an å planlegge seg rundt om man vet det på forhånd, men jeg var ikke imponert.
|
Quote:
Originally Posted by OEH
Ja, unnskyld at jeg sier det, men da må du være mer talentløs enn gjennomsnittet.
Websiden er grei og oversiktlig, og å bytte land fra UK til Norge gjøres med et klikk.
|
Var i et blindspor der jeg trodde BA kun hadde kampanjeprisene på UK kampanjesidene, iom at jeg fikk så dyre billetter på vanlig søk (se nedenfor for forklaring). Skifte land og språk klarer jeg heldigvis å få til fint på egenhånd.
Quote:
Originally Posted by Stian
Det er de samme prisene som kommer opp om man bruker kampanjesiden eller den ordinære siden.
Hvordan du har fått opp priser på mer enn 4000 NOK pr. person er ikke godt å si. Du må ha søkt på club europe.
Når det gjelder economy er prisene fra 655 til 975 en vei.
|
Det har kanskje ikke kommet helt tydelig frem, men vi kan dessverre ikke reise når som helst på fredagen, da vi har en konsert å rekke i London. Dermed blir det, som du kan se av vedlegget, ganske kostbart å reise med BA. Og ja, det er Euro Traveller.
For min egen del kan jeg konkludere med at BA er dyrt og/eller upassende OG - basert på tidligere erfaringer - dårlig bak i bussen. Og at de norske (skandinaviske) selskapene denne gangen var LANGT mer konkurransedyktige for meg. Særlig Norwegian er, gebyrene til tross, svært hyggelig priset på slike fritidsreiser.