View Single Post
Old 27-12-2010, 19:46   #14
MD11
ScanFlyer Dusty
 
MD11's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Location: TRD
Posts: 4,297
Default Re: Ute i siste liten - servicenivået før og nå

Man kan enkelt og greit avrunde denne tråden med at Norwegian har revolusjonert flytrafikken på norsk innenriks. Hadde det ikke vært for DY med sine svært billige enveisbilletter, rimelige fullflex og enkle reisebestillinger på nett hadde vi i dag mest sannsynlig slitt med rigide prisløsninger enda. Og man får det man betaler for, enkelt og greit, både hos SK og DY. Stort sett hyggelige medarbeidere både på bakken og i luften ( jeg har ikke opplevd 30 % lønnskutt ), god punktlighet og en moderne flypark. Så er det noen forskjeller selvsagt der SK skiller seg ut med frokost og kaffe mens DY i snitt har lavere priser og stadig mer moderne flypark med IFE, også på innland.

Summa summarum, det var koselig med "endelig fredag" og burgere med rødvin, absolutt, men langt de fleste reisende foretrekker dagens lavere priser for og komme seg frem. Det bekreftes omtrent hver dag av det reisende publikum
__________________
MD11 - King Of The TriHolers
MD11 is offline   Reply With Quote