Quote:
Originally Posted by LN-KGL
For noe sludder MOW. Jeg har vært statusløs siden 2003 og har likt hvert eneste minutt i luften og på flyplasser. Det har vært herlig å ikke være bundet til et selskap (for tjene inn poeng eller fordi det har vært en monopolist). De siste fem årene har jeg reist med 31 forskjellige selskap, selskaper fordelt i tre forskjellige allianser og en rekke
.
|
Jeg er ogsaa alliance og statusloes og naa som jeg pendler mellom Seattle, Liverpool U.K. og Oslo er det ingen tvil om at jeg ville ha tjent paa status. Stort sett er jeg avhengig av aa bestille kun dager foer avreise og selv Farmer og co kan kun tilby "shitforseat(tm)" - status ville ha endret dette dramatisk ved aa gi adgang til langt bedre seter i Reidar klassen. Ved ankommst I Europa har det I det siste blitt en god del ekstra timer pga. Flyveledere, snevaer og annen morro - status ville ha gitt adgang til lounge og dusj - og etter 10-12 timer I et midtsete, er en varm dusj det mest luksurioese en kan oppnaa, saa sludder kommer det ikke fra Atlanta - Andreas har gode poeng