View Single Post
Old 26-12-2010, 02:36   #24
LN-KGL
ScanFlyer Mile High Club

LN-KGL's Avatar

Default Re: Ute i siste liten — servicenivået før og nå

Quote:
Originally Posted by LN-MOW View Post
Å reise uten status suger skikkelig.
For noe sludder MOW. Jeg har vært statusløs siden 2003 og har likt hvert eneste minutt i luften og på flyplasser. Det har vært herlig å ikke være bundet til et selskap (for tjene inn poeng eller fordi det har vært en monopolist). De siste fem årene har jeg reist med 31 forskjellige selskap, selskaper fordelt i tre forskjellige allianser og en rekke alliansefrie selvsagt.

Quote:
Originally Posted by TOS View Post
Jeg opplever fortsatt at f.eks. ansatte i SGS er opptatte av å yte god service og løse problemer.
Jeg har også opplevd det motsatte - minner en freezing fog episode for tre år siden (omtalt her) og en akseepisode i den europeiske hovedstad (også den omtalt her i mai i år). Men det er da noen som yter service, og da tenker jeg i en grønn retning. Riktig hyggelig er å få seg en prat (chat) om slåtten i tredje nordligste fylket sammen med å få korrigert litt på noen billetter

Regner det blir noen nye selskaper også kommende år og selvsagt nye flyplasser (planlagt er nr. 34 i UK i mars), men først blir det en ukes tur til UK i embeds medfør i januar.

Last edited by LN-KGL; 26-12-2010 at 02:38.
LN-KGL is offline   Reply With Quote