Quote:
Originally Posted by TOS
Noen vil sikkert hevde at alt var bedre før (kanskej de som jobbet i bransjen når det var litt mer slakk i organisasjonene, kanskje de som fløy mye på andres regning, samt at mange av oss nok syntes det var litt stas med f.eks. gratis servering ombord...  ), mens en del folk som nå kan reise mer enn før vil si at ting er bedre nå enn før. Konkurransepresset er nok ganske sikkert mye hardere nå, og konsekvensen av det er at billettene generelt sett har blitt rimeligere. Går man noen år tilbake i tid (ikke så mye som 7-8 år, kanskje) så var det betydelig dyrere å fly å fly innenlands, og skulle du t/r utenom helg måtte du ofte ut med 7-8000 kr for en tur fra Nord til Sør. Er du riktig uheldig i dag så må du ut med drøyt halvparten.
|
Må si meg enig i denne posten. Spesielt folk fra Nord-Norge som ikke får betalt reisen har fått det betraktelig bedre, da fly nå er alternativ utenom en svindyr charter en gang i blandt. Husker godt en del 6.000-kroners billetter
TOS-
OSL som virket unødvendig dyrt i forhold til kostnader. Hadde jeg vært ung i dag hadde jeg kanskje sluppet alle ferieturene til Sverige med campingvogn

Men ja, har gått ut over servicen, men for meg som alltid er på plass når jeg skal og ikke forventer stort går det fint selv om flyselskpane ikke kan være like fleksible.