View Single Post
Old 04-11-2010, 07:38   #6
SudCaravelle
ScanFlyer Rusty

Default Re: OSL-SIN SAS/Thai i Business.

Quote:
Originally Posted by FlightDeck View Post
Noen forskjeller:
  • Ble ønsket velkommen med navn hos SAS - de hjalp meg med bagasjen og hang opp frakken min - hos Thai måtte jeg gjøre alt selv. Ble tatt fra champagneglasset hos Thai ved push back, mens fikk beholde det hos SAS et godt stykke ut i taksingen
  • Hos SAS gikk besetningen rundt til hver enkelt og spurte "hvilke preferanser de hadde for reisen" - om de ville ha full service, sove hele flyvningen eller bli vekket til frokost. Hos Thai måtte alle være gjennom det samme opplegget til tross for at det var en nattflight.
  • Hos Thai ble vi ikke tilbudt drikke én gang mellom middag og frokost - da måtte vi i så fall plinge på selv.
  • Maten var også så som så - hos SAS kunne man komponere sin egen frokost - hos Thai fikk alle en pølse med eggerøre. "Ostefatet" hos Thai var av billigste slaget - og desserten var en plastboks med iskrem.

Thai har bedre seter og bedre underholdning enn SAS, men service og mat var mildt sagt skuffende.
Takk for tilbakemelding.

- Våre opplevelser var faktisk noe motsatt:

- SAS brukte aldri navn, det gjorde Thai.

- Thai var ivrige på servering, det var ikke SAS.

Frokoste til SAS var en fin touch, men var helt ærlig ikke mye god. Ingen i reisefølget gjorde annet enn å smake på pulver-eggerøren.

Men jeg tipper som vanlig at crewet har mye å si.

Upcoming:BKK HKT BGO CDG DXB AMS CPH SFO AUS TPA
SudCaravelle is offline   Reply With Quote