Re: God onsdagsmorgen
Kan ikke noen sende avgårde noe spenande og nytt til Tromsø lufthavn? Tru om en 767 hadde kunnet lande her? Når en A340 kan, så må jo det gå an? (Hah det rimte)
Jeg er forøvrig sur og bitter fordi jeg stod opp 06.45, gikk ut i bitende kulde for å lufte bikkja, og deretter stod alt for lenge på et bussstopp full av 15-16åringer som tydeligvis kollektivt hadde hatt et stort uhell med parfymeflaska og volumknappen denne morgenen. Bussen var jo som alltid forsinket, så når den til slutt kom måtte man selvfølgelig få sin private sfære fullstendig krenket mens man sild-i-tønne presset seg inn i bussen.
Heiv meg av ved buss-stoppet som er en 2km gange fra NOBS, og gikk så fort jeg kunne siden jeg nå var forsinka til forelesninga som begynte 08.00.
Som selvfølgelig ikke var. Jadda...! Da var det bare å snu i døra, bite i det sure eplet og gå hjem. That's two hours of my life I'll never get back.
Jaja. Prosjektarbeid, lunsjavtale og busstur til et annet universitetsbygg på andre siden av øya står for tur utover dagen - så man får vel gjort noe allikevel.
|