View Single Post
Old 23-10-2010, 09:56   #6
Twin Otter
ScanFlyer Mile High Club

Default Re: HAU-BGO-SVG - Bye bye F50.

Hei og hå! Nå er jeg passe god og mett i magen etter en bedre frokost! Rica Bergen Hotel skryter av at frokosten her er kåret til vestlandets beste. Og jeg kan godt forstå hvorfor. Et enormt utvalg av varmt og kaldt. Det er ikke hver dag jeg spiser omelett til frokost for å si det sånn. Fersk iskald juice og konstant påfyll av kaffekoppen ved bordet. Nydelig service!

Planen var egentlig å se seg litt om i byen, men siden jeg er lettere redusert etter gårsdagen så tar jeg det heller litt med ro i lobbyen før jeg stikker bort til flybussen.

Dette med å fly er jo noe som mange av oss ser på som litt glamorøst og spennende. Samtidig så er det etterhvert noe ordinært over de "vanlige" hoppene rundt i Sør-Norge. Det har etterhvert blitt en del turer mellom BGO og SVG. Og i dag er intet unntak. Hadde jeg planlagt litt bedre så hadde muligens turen hjem gått via ABZ eller OSL eller noe. Menmen. I dag skal SK fly meg hjem til SVG igjen sånn midt på dagen. Vi får se hvordan det går....

Det er LN-BUG som flyr opp og ned langs kysten i dag. Foreløpig ser det ut som det går etter rute. Vi får satse på at det fortsetter slik. Selv om jeg ikke akkurat har det travelt med å komme meg hjem heller....

For de som lurer på bilder. Så kommer det muligens etterhvert. Det er bare det at jeg ikke har overført og behandlet bilder på mac'en enda. Så jeg trenger litt tid på meg...
Twin Otter is offline   Reply With Quote