View Single Post
Old 10-09-2010, 08:51   #39
FlightDeck
ScanFlyer Mile High Club
 
FlightDeck's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Location: Oslo
Posts: 10,924
Default Re: Du er nummer seks i køen...

Quote:
Originally Posted by SudCaravelle View Post
Beklager - den kunne sikkert mistolkes hvis man ville. Jeg tror at denne tråden handlet om frustrasjonen over å vente så lenge på kundeservice, deretter kommer det innlegg på banen om at det fungerer perfekt, aldri mer enn ett minutt osv... (men da med EBG)

Men – da dette er en tråd hvor man ikke er helt fornøyde med et SAS produkt, og da vil det alltid komme litt tafatte argumenter for at det er bra.

Jeg tror nok dette skinner ganske glatt gjennom for de fleste som ser det.

I alle fall - mine venner og kollegaer reiser svært mye, er ikke flynerder eller forum mennesker - og syntes kundeservicen til SAS virkelig stinker.

Jeg reiser relativt mye, er blitt litt fly/forum nerd - og syntes kundeservicen er temmelig laber..
Jeg tviler ikke på at dine erfaringer er negative - og jeg håper du spiller dem inn til SAS slik at de kan forbedre seg. Samtidig tror jeg ikke alle opplever at SAS' produkt og kundeservice "stinker" da kundetilfredsheten med SAS generelt er høy, jf. kundeundersøkelser.
__________________
FlightDeck is offline   Reply With Quote