Word again. Disse individene forlater (om de ikke anker...) arbeidsplassen sin i skam, vel vitende om at de aktivt har motarbeidet og ødelagt for et fellesskap for egen økonomisk vinnings skyld. Null respekt og ingen sympati overhodet for disse dinosaurene som har fått med seg gullalderen i luftfarten, men som allikevel må tyne sin konkurstruede arbeidsgiver for de siste kronene. På bekostning av sine yngre kolleger. Vel, "yngre" er vel en sannhet med modifikasjoner - i alle fall for de mange
SAS-styrmenn som har passert 50 etter å ha slitt høyresetet i snart et helt yrkesliv.
Flere av saksøkerne mistet siste lille flik av integritet i denne rettsaken som utvetydig handlet om hvem skal gå - styrmenn i bunn av listen, eller pensjonsberettigede piloter som har passert kollektivavtalefestet pensjonsalder. Gutter - flere som husker de som sa "hvis 60+saken truer jobben til dere yngste, gir jeg meg på dagen"?
Jommen sa jeg smør. Håper jeg aldri ser noen av dere igjen i denne bransjen. Eller i noen annen sammenheng, forsåvidt.