View Single Post
Old 21-08-2010, 12:52   #7
AirbusTrond
ScanFlyer Mile High Club

AirbusTrond's Avatar

Default Re: Diskusjon av dumping, konkurranse og prising SK-DY (var Tidenes største SAS-kampa

Quote:
Originally Posted by Dag Viking View Post
Jeg snakker om intra-europeiske ruter, har testet KL, LH, LX og SK siste året, AF er litt lenger til bake.
Og som jeg skrev lenger oppe, de serverer gratis søppelmat! Gratis drikke er fint, men maten de tilbyr er rett og slett ille.
Betaler lett noen kroner for SAS sin tapas-tallerken og en flaske champagne!
"Søppelmat"? Duverden. Pussig at folk spiser det da. Det er nok langt flere som faktisk spiser gratismaten de får enn som bestiller tapastallerken og en flaske champagne, så den gemene hopen foretrekker nok gratis servering. I en artikkel om LH tidligere i sommer ble det trukket fram at LH var populært blant nordmenn, blant annet fordi man alltid fikk servert mat og drikke på alle flyvninger. Dette er noe kundene har merket seg. Og selv blir jeg temmelig sur hvis det er SAS som tar meg til Frankfurt i stedet for LH.

Man kan jo ellers diskutere hva flymat "skal være", for meg er det bare et lett påflyll og "tidsfordriv". Det passer med en liten matbit, en enkel frokost eller en baguette når man kanskje ikke har tid til å spise umiddelbart før eller etter reisen. Ser at temaet sklir helt ut her nå - kanskje man skulle hatt en egen "mattråd"?

Last edited by AirbusTrond; 21-08-2010 at 12:56.
AirbusTrond is offline   Reply With Quote