Quote:
Originally Posted by TOS
Jeg kan ikke lese et eneste sted i redegjørelsen fra G2S at man oppfatter OSL som useriøse - det blir din tolkning av innlegget til JetBlue.
Hva angår erfaring så er det klart at erfaring er en fin ting, men samtidig så er ikke luftfarten så spesiell at man må ha bransjeerfaring. Av og til kan det tenkes at noen fra utsiden kanskje kan bidra til å utfordre enkelte "etablerte sannheter" om hvordan ting henger sammen. Jeg ser iallefall stadig vekk at bransjefolk (ikke bare i luftfarten) har et litt for nærsynt forhold til forståelsen av markedet, og da bærer det ikke alltid riktig av sted.
|
Nå må jeg korrigere deg. Min uttalelse var følgende:
Quote:
Men å fortelle forumet her og de man skal samarbeide med at man er useriøs og ikke vet hva man holder på med, blir prosjektet en uphill battle
|
JetBlue sa i sin første setning at forumet her er useriøst, i beskrivelsen man kommer med, stempler han
OSL og deres kunder uskikket til å gjøre sitt arbeide. Man får dette bekreftet via svaret fra Knut.
JetBlue sier:
Quote:
Grunnen til at vi delvis har forlatt Forum, er rett og slett krav til seriøsitet for prosjektet som sådan. Vi kan ikke bli assosiert med ryktespredning, manglende faktaforståelse og tildels usaklighet i denne prosessen.
|
At han og MartinL finner fjortissliners.net mer seriøst, er for meg en gåte, men de får vel fare med teoriene sine utover viddene der uten å bli satt på plass, hva vet jeg?
Dersom hensikten er å være saklig og bli tatt seriøst, holder man seg unna internettforum generelt.
Din karakteristikk av forumet her er helt greit, slik er det alltid med online forums. Jeg kan finne deg en stabel med helt usaklige diskusjoner på fjortissliners.net og flyertalk, null problem.
Når det er sagt, synes jeg ideen er god, men totalt angrepet på feil måte. Å ha en offentlig debatt med sine potensielle kunder der den potensielle kunden reagerer er mildest talt katastrofalt.
De burde holdt ting for seg selv