Quote:
Originally Posted by Tommy777
Ja, dersom jeg skal bli tatt seriøst, distanserer jeg meg fra Scanair fordi folk her inne er useriøse, poster villt på ett fjortissforum, tung synsing med påstand om at man er veldig kompetent basert på tall som er på ett meget høyt nivå og offentlig, sitte med kunnskaper flyselskaper og OSL ikke har, beskylder OSL for å ikke kunne jobben sin og rapper ett navn de har brukt i markedssammenheng siden 1997.
I tillegg beskylder man flyselskaper for ikke vite hva de holder på med, at de er amatører siden de ikke flyr på OSL.
Så de dette prosjektet (som har 3 medlemmer med null erfaring fra bransjen) en skal samarbeide med, charger ut med å fortelle sine potensielle kunder at de ikke vet hva de holder på med.
Jepp, det er noen jeg ville hyret inn som konsulenter og jeg ville i høyeste grad tatt dem seriøst.
Seriøsiteten på prosjektet er allerede død når OSL offentlig går ut og distanserer seg fra initiativet.
Ønsker dem uansett lykke til!
|
Kan kun bakke dine synspunkter op her. Jeg håber inderligt at der er mere substans og indhold i projektet end der er kommet frem indtil nu - både fra folkene selv og fra
OSL. At dømme på
OSL's udtalelse, så har man ihvertfald gjort sig ret uheldigt bemærket med tanke på at godt samarbejdsgrundlag i fremtiden.
Jeg håber uanset at projektet lykkes, da det altid er positivt at få flere flyruter til Skandinavien, men jeg må også indrømme, at jeg har mere end svært ved at se hvordan det skal gå efter en mildest talt "uheldig" start, som udefra ser ud som om den ikke har været særligt gennemarbejdet.