View Single Post
Old 27-07-2010, 17:04   #55
Tally-Ho
ScanFlyer Gold

Thomas Cook Re: Dårlig opplevelse med SAS

Quote:
Originally Posted by TOS View Post
Jeg tror det Kurt antyder er at servicenivået på charterreiser (hvor SAS opererer flygningen) er som å komme tilbake til SAS i gode, gamle dager.

Hva angår siste quote, så har du muligen oversett et komma i Kurts innlegg. Det er nok ikke snakk om noe godt, gammelt SAS-fly som sådan, men hvis man skal oppleve gode gamle SAS, så bør man fly med SAS på pakketur.

Edit: Litt treg, så Dag Viking kom først....
---
Ok, ser den;-)
Kommaregler er viktig, og kanskje flere husker denne fra barneskolen;"heng mannen ikke vent til jeg kommer..."
(kanskje ikke grammatisk god norsk, men komma utgjør altså en vesentlig forskjell) O.T - sorry..

En annen ting - nå er det sånn at de tre store turoperatørene ranker de forskjellige selskapene de bruker, internt ut fra tilbakemeldinger fra gjestene, og det kan gjelde både taxfreetilbud (prepack), mat ombord, informasjon, underholdningssystemer, utvalg på trillevogn, etc, og da har SAS kommet sånn noenlunde midt på treet hver gang.

Selv tilhører jeg de som synes SAS er et flott selskap med mange fline folk, som gjør så godt de kan.

Tally-Ho
Tally-Ho is offline   Reply With Quote