Quote:
Originally Posted by Whatever
SGS hadde handling da også. Hva gjør Norport galt her? De er vel billigere så hva gjør at de nesten ikke har charter bare den vanlige rutetrafikken de har til vanlig.
|
Om man ikke har en avtale som gjelder flere stasjoner som nevnt ovenfor, kan man allikevel ha et samarbeid med
SGH,
SAS Ground Handling på en annen stasjon for eksempel i Sverige, eller at man har hatt samarbeid tidligere. Da kan det være naturlig å velge de man kjenner. Samarbeidet mellom
SGH flyplassene gjør også at det er enklere med en aktør enn flere.
Man kan jo også mene hva man vil om
SAS, men de har et kvalitetsstempel i bransjen. For ikke å snakke om at alle vet hvem
SAS er. Man har da valget mellom et
SAS man vet hvem er og et selskap man ikke har hørt om før, når man kanskje sitter i Tunis og skal begynne å fly på Stavanger.
For å si det sånn, det er ikke lett å være liten i en så utpreget internasjonal bransje.