Quote:
Originally Posted by FlightDeck
Selvmotsigende, spør du meg. 60 prosent kabinfaktor er selvsagt lavt både for SAS og Norwegian.
|
Om du plukker enkeltsetninger ut av sammenhengen så kan du fort få selvmotsigelser. Dog, om du leser alt som står angående dette temaet så ser du at dette kommer fra Avinors synsvinkel som da mener at det er positivt med over 30% økning på Molde - Oslo ruta.
Quote:
Originally Posted by FlightDeck
Det blir neppe noen London-rute ettersom denne skal gå fra Ålesund, men en lørdagsrute til Alicante eller tilsvarende er sikkert på trappene. Norwegian vil vel dog ha forsikringer og subsidier før de går i gang.
|
Det blir IKKE noen London-rute. Står så i teksten. At Norwegian vil ha subsidier må du utdype. De får ikke andre subsidier enn alle andre som starter utlandsrute fra
MOL,
EVE,
KSU,
HAU og en flyplass til som jeg ikke kommer på i farten. Den subsidien er forøvrig forsvinnende liten.