Tallone skrev:
Quote:
Om du synes at det er et problem for deg at man ikke får tak i pose...så kan jeg jo kanskje anbefale at du tar deg bryet og tar med deg en pose selv neste gang. Verre er det faktisk ikke....
|
Jeg synes ikke det ville være naturlig å ta med seg egen søppelpose på tog, ferje eller hurtigrute. Hvorfor skal flyselskapene være så spesielle at de ikke kan holde oss med søppelposer strategis anbragt?
Laurenz skrev:
Quote:
Jeg har aldri etterlatt med en søppelhaug slik de jeg daglig ser på fly. Noen vrøvl at det er lett og glemme osv. I værste fall plukker du med deg søplet når du går av og kaster det idet du går ut. Små søppelposer finnes forresten. Noe ganger er de merket spypose men det kan brukes til det meste og er lette å kaste.
|
Jeg ser ingen grunn til å være uhøflig i denne diskusjonen. Førstemann-ut-prinsippet etter landing kan ofte medføre en noe kaotisk exit og da er det lett å glemme både søppel og bøker, blader, briller og egen håndbagasje. Helt greit at enkelte har kontroll på alt i livet, det betyr ikke at de som ikke takler alt like bra gjør det av skjødesløshet eller ondskap.
Jeg sier at søppelposer ville ordnet opp i mye av problemet. Jeg tror ikke flyselskapene kommer langt med å drive holdningsskapende arbeid i denne saken...
Kyrre