View Single Post
Old 25-06-2010, 23:20   #22
TOS
ScanFlyer Mile High Club

TOS's Avatar

Default Re: Ryanair Hostages: Cops dish out chocs to passengers on stranded jet at Prestwick

Quote:
Originally Posted by ehall View Post
Den har jeg hørt i mange debattsammenhenger, jamen det er et enkeltstående tilfelle.

Og du er enig at det ikke er godt håndtert. Men som du ser i artikkelen så er dette offisiell politikk fra Ryanair og de kan ikke se å ha gjort noe galt. Dvs. de kommer til å gjøre det samme igjen.
Jeg forsvarer ikke FR i dette tilfellet. Mitt spørsmål er hvor ofte slike ting skjer (se min post hvor jeg quoter ditt forrige innlegg - jeg spør om hvor mange som rammes av dette), for selv om det er aldri så mye FRs politikk så er vel det sentrale hvor ofte slikt skjer, og om man som passasjer er villig til å utsette seg for dette om man skulle være uheldig å havne i en slik situasjon. Om det skjer på annenhver flygning så vil jeg tro at FR ikke har passasjerer i den størrelsesorden man ser; dvs. at jeg kanskje vil tro at ikke så mange av FRs mange passasjerer faktisk utsettes for slike episoder. At FR er firkantede vet nok ganske mange, men kanskje gjør man en vurdering knyttet til hvor sannsynlig man tror det er at man kommer ut for slike episoder.
TOS is offline   Reply With Quote