View Single Post
Old 25-06-2010, 12:40   #12
SKY-LIMITED
ScanFlyer Blue

SKY-LIMITED's Avatar

Default Re: Ryanair Hostages: Cops dish out chocs to passengers on stranded jet at Prestwick

Quote:
Originally Posted by AirbusTrond View Post
Forstår ikke helt "strategien" til dette selskapet i denne sammenhengen. Det virker jo nesten gjennomtenkt og bevisst at man ikke skal gi en skvett vann i slike tilfeller. Det er nesten som man tror at negativ publisitet kan så positivt ut, ved at kan være med å bekrefte for folk at Ryanair er "dritbillig" ved å være så innmari kjipe?

Man får jo nesten følelsen av å være staffange med det opplegget de kjører. Likevel må jeg innrømme, at når det koster 100 kr å komme seg t/r Oslo-Europa, så lar jeg meg heller utsette meg for dette, i stedet for å betale 10 ganger så mye med et annet selskap. Men jeg skjønner ikke hvorfor de kunne være et ørlite hakk rundere i kantene.
Det er jo det som er litt av problemet med RYR da, ledelsen der kjenner ikke betydningen av ordet fleksibilitet. Det synes jeg vises godt med hvordan de valgte å håndtere aske-problemene.
Jeg har flydd RYR et par ganger til England fra Torp, det føles rett og slett ikke bra.
Så jeg betaler heller mer for å fly andre selskap.