Det er ingen tvil om at veletablerte fotografer (med mange tusen bilder) på a.net er prioritert når det gjelder godkjenning av bilder der selv om man fra a.net sin side hardnakket påstår noe annet.
For min del har jeg lastet opp mitt siste bilde til a.net. Ikke fordi bildene mine er blitt rejectet, men fordi jeg sjelden forstår noe av rejectbeskjedene de sender. De kan være forskjellige hver gang hvis man har lastet opp samme bilde flere gang, de stemmer overhodet ikke med det jeg selv mener er bra/dårlig med bildet og nå i det siste har jeg faktisk fått rejectet bilder fordi info angivelig har vært feil ennå jeg har brukt info fra samme fly som er lagt ut på a.net tidligere av andre fotografer. Det er komplett umulig å forutsi hvilke bilder som blir godkjent eller ikke. Hos andre kan man i det minste ha en anelse om dette.
Nå jeg i tillegg vet at flere av bildene jeg i det siste har lastet opp er bedre enn bilder jeg tidligere har fått godkjent orker jeg rett og slett ikke lenger arbeidet med dette. Det ligger noen timer arbeid bak å skulle redigere og laste opp bilder og det er bortkastet tid når det nærmest virker som loddtrekning om bildene blir godkjent eller ikke hos a.net.
Jetphotos.net har jeg ennå ikke prøvd, men det er mulig jeg gjør det en dag hvis jeg gidder