View Single Post
Old 22-06-2010, 16:13   #8
gustavf
ScanFlyer Mile High Club

Galley Slave
Global Moderator
 
gustavf's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Location: Oslo
Posts: 8,483
Default Re: 'SAS - trygt gjennom asken' ...

Quote:
Originally Posted by SAS-Steward View Post
SAS hadde nok færre klager da man hjalp folk på stedet med buss, hotell, mat etc.
Slik at det ikke var noe å få refundert i ettertid.
På stedet hjelp altså.
SAS var jo en periode her "Europas" største bussformidler.
Ja, dette forklarer ganske mye, men jeg skjønner ikke helt at SAS kunne løse to av tre saker "på stedet". Tar man høyde for at Norwegian også løste en del saker på stedet og har noe færre passasjerer, så blir tallet enda høyere.

Det store antallet SAS-kunder (og Norwegian-kunder) var vel uansett de som aldri begynte på noen reise og som må få løst en eller annen refusjonssak i ettertid?
__________________
Meld deg inn i Foreningen Flyprat:
http://foreningen.flyprat.no/
gustavf is offline   Reply With Quote