Quote:
Originally Posted by 3tflyer
Hva skjer nå vi kommer til CPH? Svar: Du får ta bussen inn til servicesenteret og spørre - det er de som bestemmer! Veeeeldig beroligende det ja!
|
Generelt sett:
Av og til er dessverre svaret du fikk det beste svaret man kan gi, rett og slett fordi man ikke vet mer. Det verste som er, er å gi informasjon som ikke er 100% korrekt, noe som både kan forverre situasjonen og frustrasjonen hos passasjerene. Det er ikke alltid slik at crew får nødvendig info tidsnok slik at passasjerene kan gis korrekt informasjon, og da har man ikke annet valg enn å henvise til servicesenteret på bakken. Det jobbes alltid med å finne løsninger "på bakrommet på bakken" selv om man selv befinner seg i luften og crewet ikke kan gi svar. Det er også slik at all informasjon mellom fly og "bakrommet på bakken" må gå via cockpit, og på korte flighter inn og ut av flyplasser med mye trafikk så blir slik kommunikasjon nedprioritert av flysikkerhetsmessige årsaker, logisk nok