...må jo være en vanvittig kombinasjon. På denne måte viste Sola seg fra en knallbra side i går, utenom en vanvittig og grusomt kald nordavind. Det var også et par andre som trosset vinden, skulle visst fange en begivenhet som ikke ble til noen begivenhet... Men lyset ble i alle fall begivenhetsrikt for meg, og da har man ingen grunn til å være misfornøyd... Fotografering handler om lys, det er lyset som gir bildene våre...!
Thomas`en fremstår nesten i 3D, med et svakt solgløtt også på fjellene i bakgrunnen...
Lufthansa sendte denne dag en 320 i anledning det fine lyset, mens arbeidshesten B737 flyr samme rute i all slags vær...
Her "sikta" eg på regnbuen, men eg skulle tydeligvis venta ett tusendels sekund med å klikke av...
KLM lyser opp en mørk himmel...
Norske NOF,
NOJ og
NOS...
Bær med meg en skjev horisont, jeg likte så godt lyset på 330-hangaren at jeg tar det med lell, ikke så greit å prøve å følge flyet med kameraet i skuddstilling, uten bein å stå på og med ekstremt skjeve hornhinner (???)...
Også
SAS skinner i det flotte lyset... Her med
BRJ,
BUE,
BUG,
RCU og RPU
Så måtte man ha fotball-pause, det var for langt tilbake til øya - klokka viste besøk hos venner på Sola. Man kunne bare spart seg hele kampen, for lurer man bare på hvor mye Jarstein fikk av Hamren & Co for å forårsake straffe på overtid, tidligere RBK-spiller som han er...! Du å du jeg gleder meg til VM...!
Kampen endte tragisk, klokka viste at KLM ankom snart med sin største 737 - og jaggu kom det ikke en til, av de gale som meg - for å prøve seg på skumringsfotografering nok en gang...
Baltic viser seg kun frem i mørke/skumring, litt trist i grunn - de har de flotteste motorer med blank front!
En på bakken, og en KLM på vei ned...
Avslutter med en
SAS, god kveld...!
hei å hå
H