Quote:
Originally Posted by SQ 777
Blir den full i morgen, kan du tenke deg å sende resten av familien hjem og ta en natt på Holiday Inn, Edison og $ 600 i bonger ? Det er jo pinse... 
|
En ekstra natt vet jeg ikke om jeg føler for, men vet at både
DUB og
MAN har avgang etter CO38, så om det skulle bli fullt, har jeg ikke noe i mot en liten omvei, Er nesten så jeg hadde gjort det uten noen kompensasjon i det hele tatt (Jada, jeg sa nesten

). Mener også at både
DUB og
MAN har god connectiontid til SK videre til
OSL.
Men foreløpig ser det ikke så veldig fullt ut. Har nettopp foretatt OLCI, og vi har nok en gang klart å breie oss utover rad 16, med rad 15 helt åpen. Så får vi se, om midtsetene forblir ledige.
Etter å ha tilbragt de to siste dagene i
NYC på Macys, kan dere gjette hva dagen har gått med til så langt her i DC. Hint: Macys ligger rett over gaten for hotellet

. Jeg og søsteren min tok dog en tur ned til noen souvenirbutikker, før vi møttes til lunch. Nå er tante tilbake hos Macys igjen, mens lillesøster følger mor til souvenirbutikken, mens jeg tar det med ro på hotellet, før vi skal møtes om en halvannen times tid, og dra ut og kjøre sightseeingbuss. Satser så på at man kommer seg herfra etter frokost i morgen, og ut til
IAD, for å rekke 13:50-avgangen til
EWR, og CO38 videre til
OSL.
Liker forresten hotellet og byen mer og mer. Til min type reising (ankomme,overnatte og dra videre) passer
WAS perfekt til