View Single Post
Old 18-05-2010, 19:34   #35
Martin
ScanFlyer Mile High Club

Global Moderator

Martin's Avatar

Default Re: Take your Mama out...

Quote:
Originally Posted by JoeW View Post
Husk at du får international coupon med 10 % off hvis du viser pass i guest services hos både Macy's og Bloomingdales. :-)
Det var vi visst ikke klar over.

Fulgte damene på t-banen via Times Square ned til 34th/Herald Square, før jeg dro videre ned til 14th/6th, og fant Guitar Center, som ligger mellom 5th og 6th på 14th. Var på utkikk etter en Stratocaster, og i utgangspunktet en mexikansk-bygd en, som ligger på rett under 3 norske lapper, før taxes (ca. 5 lapper hjemme). Valgte allikevel å prøve en Highway 1, som produseres i USA, en koster en del mindre enn American Standard, Samt en American Special, som igjen lå i mellom Highway 1 og Standard i prisleie. Jeg valgte så til slutt å gå for American Special. Litt mer enn jeg hadde tenkt, men pytt sann

Bjuuutifull!

Ble så t-banen tilbake, samme veg, med tre foskjellige tog. At jeg kunne gått et kvartal andre vegen, og tatt et tog direkte opp til Grand Central fant jeg visst ut litt for sent

Nå er jeg litt usikker på planene videre. Damene er fortsatt på shopping, og det skjer egentlig ikke så mye mer før vi har billetter til Lion King klokken 19. Siden det også regner ute, tror jeg at jeg blir her litt til.
Martin is offline   Reply With Quote