View Single Post
Old 16-05-2010, 03:23   #12
Martin
ScanFlyer Mile High Club

Global Moderator

Martin's Avatar

Default Re: Take your Mama out...

Quote:
Originally Posted by Someone View Post
Men hva i svarte helvete...rødvin på boks? Amerikanere altså.....noen fortjener å få en kule for den! Hvilken apekatt er det som er ansvarlig for catering på CO?
Ja, jeg stusset også litt på den. Også at det sa *pssssssth* når du åpnet den, sånn som det gjør når det er kullsyre med i bildet. Men jeg skal innrømme at mine amatør-rødvin-smaksløker karakteiserte den som "ok", og det smakte rødvin..

Quote:
Originally Posted by Someone View Post
Likte limmo overaskelsen du hadde
Det gjorde de som ble overrasket også

Med tanke på bagasjemengden vi hadde, hadde man i verste fall måtte hatt mer enn en taxi, så da ble det sikkert billigere. De oppgav 153 dollar som pris i bestillingsmailen, med liten skrift om venting, trafikk, etc. etc. og vi endte opp på 173 dollar, eller noe sånt. Og siden min søster skyldte meg ca. halvparten av det dette kostet, så trengte ikke jeg bekymre meg for det allikevel . Uansett en grei pris, om man vil slippe å sitte tre stykker i et trangt baksete og fjerdemann i forsetet. Bestilte via www.nyclimousine.com, som har en veldig grei nettside, og enkel bestilling online. Så behøver man ikke tenke på noe, før man skal se etter navnet sitt etter å ha kommet ut fra tollen . I tillegg følger de med på flighten din, og møter opp først når du lander, evt. et gitt antall minutter etter ankomst (vi bestilte 30 minutters delayed pickup). Så om man f.eks. blir fem timer forsinket, så har det ingenting å si - de møter opp til den angitte tiden i forhold til når flyet lander.
Martin is offline   Reply With Quote