View Single Post
Old 13-05-2010, 10:52   #1
jcnorway
ScanFlyer Rusty

Galley Slave
Global Moderator

jcnorway's Avatar

BA Oslo-London-Barcelona med BA

Da gjør man et nytt forsøk på å oppdatere underveis.

Denne gangen går turen til Barcelona via LHR med BA.

Første strekning går med BA763 og sete 6A er setet jeg skal få gleden av å sitte i. Dette er første rad i Euro Traveller (økonomi), men har etter det jeg har forstått Club Europe-konfigurasjon (business).

Med meg på turen har jeg min bedre halvdel som har fått sete 6C. Nytt kompaktkamera har man også fått seg siden sist så nå skal dere få slippe mobilkamerabildene mine Panasonic DMC-TZ10 har bl.a. en "Aerial Photo"-modus som visstnok skal egne seg godt til å ta bilder gjennom flyvindu. Vi får se hvor godt det fungerer etterhvert

Innsjekk og security var unnagjort på ca 15 minutter og man sitter nå i OSL-lounge og slapper av med litt mat og drikke

Har god connection på Heathrow ("god" i mitt tilfelle betyr plenty med tid slik at man får tid til lounge ) hvor en ny lounge skal testes ut. Flyet videre til Barcelona (BA486) går fra terminal 3 så da kan man få testet dette også.

Da ønsker jeg alle sammen en fortsatt fin himmelsprett og kommer tilbake med bilder og flere rapporter når man har fått installert seg på LHR T3.

jcnorway is offline   Reply With Quote