Quote:
Originally Posted by LN-KGL
Hvem er det som har behov for å holde seg til en allianse? Jeg vil si ingen av oss normale. De eneste det måtte være tilbringer mer en 10% av sin arbeidstid i fly - og slike er det ikke mange av. Oss andre dødlige oppnår aldri å komme over den magiske 30.000 poeng-grensen før poengene begynner å gå ut på tid etter fem år.
Med et slikt tilbud fra de to flyplassene og ekstremt billige hotel som nærmeste nabo (Travelodge kan man få helt ned i £19 per rom per natt) er det bare velge og vrake hva hjertet begjærer uten noen tanke på måtte alliere seg i det hele tatt.
Og planespotter1234, vi er en gjeng som har flydd rundt i Europa nesten uten noen form for gjennomgående billetter i 7-8 år nå, og ikke en gang har vi opplevd noe krøll. Selvsagt velger vi ikke så tighte connection times som hvis en har gjennomgående billetter, men er man på tur så er man på tur.
|
Kjaere deg... Foer det foerste er Heathrow over dobbel saa stor som Gatwick og dersom du kikker paa listen, er det verdt aa merke seg frekvensene.
Jeg er overbevist over at det finnes statistikker over hvor mange nordmenn som drar videre fra Galtevik, klart det er mulig, men menig mannen i gata reiser ikke slik. Han/hun lager ikke reiserturer som knoll og tott paa tur, han kjoeper en reise fra
OSL eller ett annet sted i Norge til destinasjonen han/hun skal til, ikke separat bestilling. Det er faktisk mye mer normalt aa holde seg til en allianse enn aa kjoepe separate billetter fra separate carriers
Galtevik har masse trafikk som kommer til aa havne paa
LHR dersom det noengang blir mer plass. Da er man en syden/LLC flyplass og det er selvsagt klart at folk som reiser med BA og naa skifter flyplass selvsagt foretrekker aa reise via en flyplass og ikke ta bussen.
Det er viktig aa ha paa seg de riktige brillene, Kurt, ikke flyspotterbrillene eller 0,1% av pax brillene.
SAS gjoer det greit paa
LHR, vi forsoeker aa finne grunnen til hvorfor de ikke gjoer det skarpt paa Galtevik. Den forklaringen har vi for lengst funnet