Quote:
Originally Posted by OSL-MRU
Blir spennende å se om/når Feel og DY kommer med IC!
Har helt ærlig mest tro på DY her, men vi får se!
Jeg sitter igjen med et spørsmål, som kanskje noen har lest et sted?
Skal flygningene fra Gardermoen og Arlanda fordeles helt likt? Eller skal f. eks. 75% av flygningene gå fra OSL og 25% fra ARN? Takk for svar.
|
----
Jeg tror man skal skrive "OM" og ikke "NÅR", disse kommer i gang med IC. Longhaul er det mange som drømmer om (Sterling gjorde det også i sin tid), men svært få lykkes. Longhaul krever en helt annen type operasjon og struktur enn å fly Oslo - Bergen. Jeg var vel ikke veldig overrasket over at Feel utsetter..., noe mer tro på DY, men også her kan det skje mye, bl.a. veldig avhengig av fuelprisen.
Husk at
SAS flyr kun 12,5 av sin produksjon på IC, men har tapt opp til 50 % av pengene her!
Status å fly longhaul, javel....men der renner pengene fort ut om det går galt.
Tally-Ho