View Single Post
Old 29-04-2010, 11:23   #19
LN-REF
ScanFlyer Gold

LN-REF's Avatar

Default Re: Helivakt offshore.

I GoM i fjor høst var eg HLO på en av flere S-76 flygning vi hadde.

Som av og til skjer, så kom eine piloten denne gangen ut av helikopteret for å ta ei runde. Det eg ikkje la merke til før det var forseint, var at han gjekk på andre sida av helikopteret og tok ut passasjerer som skulle til oss mens helidekk crewet mitt holdt på bak i lasterommet for å leite etter baggasjen deira på den sida eg var. Dermed hadde eg plutselig et par passasjerer vimsende på dekk på eine sida av helikopter uten at vi hadde heilt kontroll på det, og hadde baggasjen deira klar på andre sida av helikopteret.

Einaste å gjere da var å få passasjere av dekket så raskt og sikkert som mulig å så komme etter med bagasjen.

Var ikkje forbedret på dette i det heile tatt, så eg blei overrumpla. Skal ikkje skje igjen, da gir eg beskjed!

I ettertid da eg selv fløy med samme selskap, såg eg at det var ingen på helidekket på en plattform i nerheten da vi mellomlanda der for å bunkre. Var eine piloten som tok seg av dette. Ergo, kan det virke som om dette selskapet flyr på ubemanna helidekk og dermed er det pilotane som må vere "helidekk mannskap"

Hos oss praktiserer vi "Nordsjø-regler", uansett kor vi er i verda...