Quote:
Originally Posted by Bizflyer
Dette så ikke ut til å bli en endring til det bedre! 2-4-2 i en kabin hvor de fleste bruker 2-2-2 og enkelte 2-3-2 kan umulig bli bra. Biz setene så mer ut som economy extra setene til SAS. Hva har de gjort i F da? 2-2-2?
UA blir ikke noe jeg kommer til å vurdere for fremtidige reiser, med mindre jeg må.
BF 
|
Synsbedrag.
1-2-1 i F paa 777
767 og 747 er begge testet og er funnet fullstendig i orden. Setene er milevis foran det man finner hos Lufthansa,
SAS og alt annet som flyr over atlanteren, minus kanskje Swiss er paa par.
Quote:
Originally Posted by EB
Ei heller 3-3-3 er noe jeg skjønner at flyselskap satser på - heldigvis en sjeldenhet på de europeiske bussene.
|
Vel, naa er det ingen flyselskaper som har 9 i bredden paa busser, derimot 8 i bredden som er maks. Derfor 2-4-2. Dette er jo 777. UA var de eneste som tviholdt paa 2-5-2 i oekonomi paa 777, naa er dette dessverre borte
Quote:
Originally Posted by Fnate
Det der så ille ut. Ikke bare komfortmessig, med designen er jo ekstremt lite "2010".
|
Setene er de samme man finner paa 767 og 747 og er de beste C setene bortsett fra Singapore. Designet er flott, setene er stilige. Swiss sine skal vaere paa par. Har ikke testet disse, men har heldigvis en tur med Swiss nye biz den 3. juli
ORD-
ZRH
Problemet her er at naar setene er nedfelt er det tilnaermet umulig aa komme seg ut. Privat er de, bortsett fra at du myser rett inn i nepa paa de som sitter motsatt vei. Men legger du ut senga, er det helt privat