Denver om vinteren er vel kanskje ikke den mest spennende plassen om en ikke liker vintersport. Det kan lett være beinkaldt der da, men ikke nødvendigvis. Var der om høsten for en par år siden, og sto på ski i Breckenridge i 10-12 minus om lørdagen. Om søndagen dro jeg til Denver og så fotballkamp i 18 pluss. Det er ikke lange veien mellom disse plassene, så det er litt av Colorado om vinteren for deg der. Været kan endre seg mye på kort tid, og det kan være store lokale forskjeller.
Ellers er det en del fine restauranter og barer i sentrum, men de fleste forbinder jeg mest med sommeren (uteserveringer på tak etc.). Jeg heller dermot mot det Tommy sier, om at dette er feil sted til feil tid i februar om en ikke skal på ski.
En annen ting, er at det er ikke nødvendigvis å anbefale å legge ut på biltur over lengre avstander på prærien vinterstid. Blizzards er ikke uvanlig, og en kan lett bbli sittede værfast i dager på et gudsforlatt sted. Jeg ville derfor langt mer sørlige planer om biltur er vurdert. F.eks. ditt alternative mål

, men ikke forvent sommertemperaturer i Vegas i februar heller.