Quote:
Originally Posted by SAS-Steward
Det er vel ikke helt riktig?
Fløy EWR- CPH, med maskinen som kom fra OSL, med store mangler, spesielt i drikke, og hardware.
Manglet hodetelefoner, puter, mye av drikken til C-klasse ( dette lastes T/R fra hjemmebase i SAS ), og mye diverse ellers av drikke.
I følge kolleger som fløy OSL- EWR, var virkeligheten en annen, og opfinnsomheten var stor.
Er også vanskelig å frakte dette så langt i lastebil, spesielt med mengden, volum, samt at dette skal se ok ut også.
Men når det er sagt, så var folk veldig glad for å komme seg av sted, å da spiller det liten rolle om det står Carsberg, Tuborg eller Ringnes på boksen.
Jeg var i alle fall glad for å være på vei hjem.
|
Purseren på flyet til Washington fortalte at nødvendig utstyr og catering ble kjørt opp fra København, det samme sa også en fra
SGS. Når jeg fikk høre dette var det enda noen timer til avgang, så mye kan ha gått galt i mellomtiden.
Det var jo mye som måtte planlegges i en fei, så det kan jo tenkes at det oppstod feilberegninger av utstyr/catering, forsinket leveranser o.l.
Som du sier var nok de fleste glade så lenge de kom seg av gårde, selv om det er synd at folk må sitte uten headset og pledd/puter.
Alle fikk vel mat håper jeg?