Quote:
Originally Posted by MD11
Kan faktisk ikke se problemet her angående at DY's side er dårligere enn andres.....
|
Neimen det er da HARDLY overraskende fra deg....?
Fra spøk til revolver så lurer jeg på om du tenker i forhold til vulkan-facebook-oppdateringer eller facebooksiden generelt? For den ER dårligere generelt sett (jeg har ikke fordypet meg i vulkan-aktiviteten) sammenliknet med Widerøe. Jeg kan love deg at i en blindtest hvor man hadde fjernet navn og spurt folk hvilken side som var mest inviterende - da ville Norwegian havnet på jumboplass. Det er noe med svarene, ja selv den tydelig ignorante holdningen / mangel på dypere innsikt folk genrelt viser på wall'en. Alt er med på å skape en litt lunken stemning der inne. Det er ikke den GENUINE (vel vel nå høres jeg noe naiv ut) gleden / fortellerånden slik det er hos Widerøe. Kan ha noe med at Widerøe ikke har halvparten så mange "followers" som Norwegian, men det virker bare til Widerøes fordel slik jeg ser det...
(Jada jada økonomi og billettsalg og størrelse og så videre - alt er irrelevant for her er det snakk om facebook!)