View Single Post
Old 01-08-2005, 22:19   #3
Dag Viking
ScanFlyer Mile High Club

Default Re: Med NW til verdens største flyshow

Av en eller annen merkelig grunn trodde jeg at flyet gikk 3.20, og møtte derfor opp litt før 2.00 når jeg skulle tilbake til Florida. Dette var totalt feil, flyet gikk 4.45, og jeg skulle møtt opp 3.20!

Etter innsjekk ble det lunsj, fulgt av en del FAR-AIM og minidisk.
Boarding og avgang i henhold til tidstabell, flyet var ikke fullt og jeg satt lenger fremme i flyet. Litt stillere og litt bedre plass, siden jeg satt ved siden av en asiatisk dame i stedet for en amerikansk mann som på flighten noen dager tidligere

Ankomst MSP før rute, og nok en gang til motsatt ende av flyplassen. Vi hadde avgang fra G3, som er ved siden av rutene til Amsterdam (DC10 og 744). La merke til at veldig mange flere fly er i NC i forhold til for ett år siden. Jeg vil anta at mellom 60 og 70% av de jeg så er i nye farger, også pinnacle sine CRJ. Mesaba sine S340 og ARJ er derimot stort sett i gamle farger.

Jeg sjekket på telefon tidligere på dagen, og da var 753'n til MCO overbooket med 18. Gode forhåpninger om DBC med andre ord. Når jeg kom til MSP var flyet likevel ikke fullt, regner med en del dro med en tidligere flight. Meldte meg som frivillig nok en gang, og ba om oppgradering til 1.kl. Av 24 seter var bare 8 tatt i 1.kl tidligere på dagen, så hadde gode muligheter der.

Når jeg skulle til å boarde spurte jeg GA om hun trengte meg. Det gjorde hun ikke, men hun hadde et nytt BP til meg. Fra 38F til 4B var HELT greit!
Predeparture drinks, jeg valgte hvitvin. Helt grei, og passe temperatur
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	P5300135.JPG
Views:	48
Size:	85.8 KB
ID:	1847