View Single Post
Old 08-04-2010, 21:46   #8
FlyHi
ScanFlyer Crusty

FlyHi's Avatar

Default Re: SAS-Aksjen - Er det emisjonen som gjør at den faller som en stein ??

Quote:
Originally Posted by LN-BEF View Post
Er det noen som har tro på at kursen skal opp igjen, eller er det mest sannsynlig at SAS sine dager er talte?
Det er der jo af gode grunde ikke nogen der kan spå om, men personligt var jeg med i sidste emmission og går også med i denne. Jeg har svært ved at forestille mig at SAS ikke overlever i en eller anden form og at kursen ikke retter sig op igen i et eller andet omfang.

Men som nævnt af andre, så er aktier jo altid risikobetonede - og jo større risiko desto større upside oftest. SAS er klart en risiko-aktie, men med den nuværende kurs og med de spareplaner der er iværksat, så er mit bud at der kan være penge at hente i den, men det er der sikkert en masse mennesker der er både enige og uenige i. Og det mente jeg jo også da jeg købte til kurs 16 inden første emmision, hvor jeg ikke forvente at investere flere penge i SAS, men det blev jeg så nødt til for ikke at skulle afskrive store dele af min investering.

SAS aktien ser jeg lige nu som en langsigtet investering, som gerne skulle give et pænt afkast på en 3-5 årig tidshorisont.