View Single Post
Old 21-07-2005, 23:28   #9
Falcon
ÜberScanFlyer

Falcon's Avatar

Default Re: Gudd Torsday Morning!

G'aften fra Vågen i Stavanger. Været her er upåklagelig, men det blåser selvsagt som det alltid gjør her borte.

Fikk endelig lagt inn litt seriøs - om enn tilfelig - flytitting i dag, da NLA måtte hente ned ei dame som brakk benet oppe i svaberget på et ex-tysk luftvernbatteri litt nord for Egersund. Helo landet nær toppen som jeg stod og blomstret på, og det var jo hyggelig nok i seg selv. Arvingen ble selvfølgelig henrykt også. Det som ikke var så gøy var at NLA-gutta bare løftet det uvørne fruentimmeret ned til nærmeste åpen plass hvor de kunne møte ambulanse, og der stod tilfeldigvis bilen min parkert. Jævlene landet ved siden av bilen min, og skrapet all slags drit inn i lakken på Saaben med downwashen. Hvis noen vet hvem som fløy LN-OOA i ettermiddag, så send videre beskjed om at de kan ta med polish og lakkstift til min adresse på mandag. Ellers skal jeg faen hakke meg spore dem opp og sandblåse bilene deres. Hvis de har husdyr skal jeg sandblåse dem også.

Oh well. I morgen blir det kaffeslabberas med slekt på Madla, så blir det endelig tid for en tur på flymuseet.

Fortsatt god sommer, folkens!
Falcon is offline   Reply With Quote