View Single Post
Old 05-03-2010, 11:40   #20
janusk
ScanFlyer Blue

Default Re: SAS vil gjenåpne København-Shanghai

Quote:
Originally Posted by uppercut View Post
I tillegg så kan man spørre om årsaker til evt dårlig belegg eller dårlig inntjening. Kan det hende at bakgrunnen til akkurat det på enkelte ruter (spesielt fra ARN eller OSL) er til tider pga undergraving fra CPH..??!

Det har vært sterke påstander fra SAS'ere her på foumet om at det var tilfellet for ARN-BKK og ARN-PEK som førte til nedleggelsene dessverre.

Men back til topic; jeg tror ikke dette kommer til å skje med der første men at dette kun enten er ønsketenkning eller oppkast fra en dårlig jounalist.
Du kan jo ikke først smide sådan en ud, og så bagefter sige back to topic. De her påstande om undergravning fra CPH er simpelthen til at få kvalme over, undskyld mig. Det er bitterhed fra hinsidan, samt nordover, som fører til disse ubegrundede og injurierende beskyldninger. Jeg har tværtimod flere gange fået opfordringer fra SAS i CPH til at flyve til ORD over ARN på C-Class grundet overbooking fra CPH, eller sågar billigere priser via ARN. Det kan man jo ikke ligefrem kalde undergravning!! Forøvrigt har jeg aldrig oplevet en fuld C eller Y+ kabine ud af ARN til ORD, tværtimod har de alle de gange jeg har været med været halvtomme.

"ønsketenkning eller oppkast fra en dårlig journalist" hvis du her hentyder til SAS evt. åbning fra Shanghai, ja så er det da en fornærmelse mod Lars Olofsson som selv udtaler at det vil ske. Du kan vel heller ikke komme udenom den flotte fremgang de angiveligt har på Kina p.t.
At SAS så har et problem med manglende materiel er en anden sag, og der har de en opgave hvis og såfremt de vil åbne på Shanghai.
janusk is offline   Reply With Quote