View Single Post
Old 22-02-2010, 11:41   #44
NAX-RAMP
ScanFlyer Blue

Default Re: SGS truer med å velte SAS emisjon

Quote:
Originally Posted by pb300polar View Post
NAX RAMP: Konsentrer deg om å øke punktligheten til NAX istedenfor å spre usannheter om konkurrenten! Enten bør du ta deg en prat med vedkommende som sa deg 450.000 for å finne ut av hva han egentlig sa, ellers så burde du kanskje bare ta bort dette innlegget, for det taler for sin egen urimelighet! Lykke til med å øke punktligheten til NAX! Det er på bakken det må skjerpes, ikke i lufta!
Hva er problemet ditt egentlig? Synes innlegget ditt er hårreisende. Hvordan er det mulig å dra DY sin punktlighet inn i denne diskusjonen? På grunn av mitt nickname? Vell, om så nicket mitt var ansvarlig_for_dy_punktlighet, så hadde deler av innlegget ditt vært like usakelig, og jeg synes du kunne holdt deg for god for det.

Jeg ønsker den flotte gjengen i SGS alt det beste, og er slett ikke ute etter å spre usannheter om dem. Jeg nevnte også i mitt innlegg at det ikke var snakk om grunnlønn, men opp mot, i tilegg til at jeg påpekte at det ikke var harde fakta, men min oppfatning. Men jeg tar selvkritikk på at jeg kom med tallene uten å være sikker, det var ment som grunnlag for en diskusjon, ikke noe annet. Og selv om jeg føler jeg kunne argumentert videre for de tallene jeg oppga (dog noe lavere), så er det kanskje best å la det ligge, da diskusjoner om lønnsavtaler o.l helst bør foregå innad i selskapet.
NAX-RAMP is offline   Reply With Quote