View Single Post
Old 21-02-2010, 18:43   #11
laurenz
ScanFlyer Molded

Default Re: Har DY styr på afgangstiderne?

Quote:
Originally Posted by FlyHi View Post
Men det er tankevækkende at de sjovt nok godt kan tage telefonen med det samme hvis man vil bestille, men ikke hvis man har spørgsmål til eksisterende bookinger. Det fortæller mig meget om hvor prioriteterne ligger og det er åbenbart ikke i kundeservice til eksisterende kunder.
Det er bare tull. Du har ingen grunnlag til å påstå hverken det ene eller det andre om prioriteringen hos flyselskapet.

Jeg satt en gang som eneste på booking. Det hadde da vært store problemer på mange flyplasser og utrolig mye bagasje på avveie. Så ringer det da en kar passe sint og irritert og sier omtrent det samme som du. "Ja når jeg skal bestille billett så svare dere umiddelbart men når det er noe annet så er det ingen som svarer" osv. osv. Påstanden hans var da igjen at våre prioriteringer var helt feil, dårlig service osv. osv.
Fakta i saken er da at ankomstservice har mer en doblet antall ansatte på jobb en det de pleier å ha og mange fortsette å jobbe til langt ut på natta. Så det er ingen tvil hvor prioriterene lå den gang. Ja jeg kunne svare telefonen med gang, men så var ikke jeg opptatt med å sortere mange hundre kofferter heller.
laurenz is offline   Reply With Quote