View Single Post
Old 21-02-2010, 12:23   #13
FlyHi
ScanFlyer Crusty

FlyHi's Avatar

Default Re: Har DY styr på afgangstiderne?

Quote:
Originally Posted by ENRY View Post
Heldigvis, så er det ikke du som skal reise. Jeg skjønner at 20 min kan være i det lengste laget for mange. Jeg tror uansett at med den aggresjonen din, at verken SAS, Cimber eller Norwegian vil anse deg som sin yndlingspassasjer...

Det kan jo også hende at det er CPH som har gjort en feil her.
Hvordan du kan tolke at jeg er agressiv ved jeg ikke men det må stå for din egen fantasis regning. At være kritisk til dårlige kundeoplevelser er absolut ikke det samme som at være aggressiv.

Jeg trives forøvrigt fint med både SAS, Cimber og de fleste andre flyselskaber der tager deres kunder seriøst - selv undgår jeg gerne Norwegian og visse andre LCC , men min familie har så de seneste to gange valgt anderledes. Dog er de efter deres seneste oplevelser også blevet godt og grundigt trætte af den manglende service og betaler gerne ekstra for en bedre service.

Jeg påpeger såmænd blot en dårlig kundeoplevelse, men hvis man skal sættes i bås som aggressiv når man har dårlige oplevelser med Norwegian, så får jeg ihvertfald endnu mindre lyst til at benytte dem.

Det kan sagtens være CPH der har lavet en fejl, men problemet her er at der ingen hjælp er at hente nogensteder til at få opklaret misforståelsen. Hos DY kundeservice var de ligeglade og ikke villige til at undersøge dette - de henviste blot til afgangstiden på billetten og sagde at hvis der skete ændringer måtte man tage det til den tid. Det synes jeg absolut ikke er god service at kunne risikere at komme for sent med mange timer ventetid til følge. Det fortæller mig at man som kunde ikke er interessant for dem. Nu har vi jo heldigvis mulighed for at komme i god tid fordi vi tilfældigvis så at der var en ny tid, men potentielt kan mange andre kunder komme for sent til afgangen.

Hvis CPH har en forkert tid på en DY afgang, så burde DY få det rettet, da det er deres kunder der får fejlagtige oplysninger. Specielt når de bliver gjort opmærksomme på det af en kunde. Men det var der tydeligvis ingen vilje til. Ikke noget: "Jeg undersøger det lige og vender tilbage" eller "Lad mig lige tjekke hvad CPH skriver" eller "Lad mig lige undersøge om der er sket en fejl"...

Nej det var blot: "Mød op som aftalt og så må vi se om flyet er fløjet tidligere eller du kommer med"

Når man har afrejse fra CPH, så er det CPH.dk der benyttes til at tjekke afgangstider - derfor vil mange andre kunder sikkert også opleve en forkert tid, men det betyder åbenbart ikke noget for DY, da de jo tydeligvis ikke interesserede sig for at få det rettet.