Quote:
Originally Posted by rampen
Om du møter opp i god tid til kl 18.10 så er du vel garantert å komme tidsnok. Og må du vente til kl 18.30 som er rutetiden iflg Norwegian så er det vel ingen krise om du må vente i 20 min..Sjansen er vel større for at du må vente lengere enn i 20 min hvis du skal ringe callsenteret for å få svar.
|
På indenrigsafgange, hvor man kun rejser med håndbagage skal det ikke være nødvendigt at komme i så god tid blot fordi flyselskabet ikke kan/vil give brugbare oplysninger.
I dette tilfælde opdagede jeg tilfældigvis denne "ændring" og i de fleste tilfælde ville jeg ikke have tjekket om afgangen var flyttet. Derfor møder de jo også op til 18.10 (nu hvor man ikke kan få ordentlige oplysninger fra DY) Men det kan ikke være rimeligt at pax selv skal gætte sig til hvornår flyet går. Det må være flyselskabet opgave at give besked om pr. sms eller mail.
Havde jeg ikke tilfældigvis tjekket, så kunne de risikere unødig lang vente/rejsetid blot pga manglende information. Ikke særlig god service om du spørg mig.
Hvad nu hvis flyet var flyttet 1 eller 2 timer, skulle man så også bare møde op for en sikkerheds skyld?