Quote:
Originally Posted by janusk
Kan desværre ikke hjælpe FlyHi, men kan kun sige velkommen til LCC verdenen. "Vi griner gerne af dig, men ikke med dig".
|
Ja
LCC-verdenen er absolut heller ikke noget for mig, men desværre har min familie valgt det denne gang. Tror til gengæld allerede nu jeg på deres vegne kan melde ud at det også er sidste gang de benytter DY.
Nu har de været med en gang på
AAL-
CPH med forsinkelse begge veje og nu altså
KRP-
CPH, hvor der var forsinkelse (og ruteændring, som ikke var oplyst) - og afslutningsvis så altså denne forvirring om den faktiske afgangstid på hjemrejsen. Og hvis man skulle komme for sent, så ved man jo godt at det jo i hvertfald ikke er DY's problem, men at de måske kan få plads på afgangen 4 timer senere. En ventetid man ikke har lyst til blot fordi flyselskabet ikke kan oplyse korrekte afgangstider.
Det værste er så at man ingen information kan få nogle steder. Ringer man til DY og viderestilles til "øvrige henvendelser", så kommer man bare på hold og efter nogle minutter får man blot beskeden "The person you have called is not available" - flot flot.

Sjovt nok kommer man igennem med det samme hvis man vil bestille en billet. Det fortæller mig meget om deres kundeservice og hvor seriøst de tager kunder som allerede har betalt
Og når de så gerne vil være store i DK, så forstår jeg ikke at de ikke har personale til at svare telefonen som rent faktisk forstår dansk. Ikke at de behøver kundecenter i DK, men man burde kunne forvente at de i det mindste kunne forstå sproget en smule.
Men godt for QI og SK som igen får en fast kunde efter disse to rejser de har foretaget.