View Single Post
Old 11-02-2010, 20:25   #50
kriss310886
Newcomer

Thai Re: Hva skjer med TG 955?

Hei er ny her på forumet åpnet meg en profil da jeg så dere visste så mye om tg955 flighten som skulle gått i går. Skulle vært på den skjønner dere. Vet dere om dette vil bli fikset i morgen tidlig? Om delen kommer? Må bare legge til her at det dere sier om at THAI har hatt god info på ENGM, det skal jeg love dere at har vært noe av det dårligste infoen jeg noen sinne har fått gjennom noe flyselskap noen gang. For ikke å snakke om oppfølgingen, ombooking av flighter osv, er de ikke innteresert i en gang. Thai er utrolig lite behjelpelige her på ENGM. Sikkert fordi de også er ganske nye her. Men syntes bare det er såpass dårlig at vi ikke får noe info i det heletatt om hva som skjer videre. Har liksom mistet to dager av ferien allerede, og jeg skal videre fra BKK til HKT noe som nå er helt fullt og THAI sier at de ikke vet om de kan få meg dit ennå. Dette er jo bare HELT utrolig???!!!!

Men setter utrolig stor pris på om dere som jobber på ENGM og vet noe får det ut hit har fått vite mere her enn jeg har fått vite på to dager av THAI.
kriss310886 is offline   Reply With Quote